Subject: FW: Saadan vastused Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneering kooskõlastamiseks
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 16:14:32 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 15, 2025 3:00 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Saadan vastused Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II 
detailplaneering kooskõlastamiseks

Tere, Melika

Palun registreeri mulle  materjalid kooskõlastamiseks.

Parimat soovides

Jana

From: Martin Aus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 9, 2025 8:19 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Saadan vastused Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II 
detailplaneering kooskõlastamiseks

Tere

Saadan korrigeeritud Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneeringu 
kooskõlastamiseks.

Lisatud AS Maves koostatud töö nr 11803 „Rae valla, Lehmja küla 
Taevavärava tee 8, 10-13, lõik L2 ja Sarapiku II kinnistute 
detailplaneeringu sademevee ärajuhtimise ekspertarvamus“

Martin Aus

5584866

   Loov Arhitektid OÜ / Rüütli tn 4 / 10130 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.